Opis serii: zdjęcia ludzików

W opisie serii Adventurers na forum LUGPolu zdjęcia ludzików były wprost masakryczne: słabej jakości, krzywo sfotografowane, upiększone błyskiem lampy. A jako że ludziki to ważna składowa serii Adventurers, Indiana Jones oraz Pharaoh’s Quest, chciałem zafundować im odpowiednią sesję zdjęciową.

Każdy ludzik został obfotografowany osobno, gdy była taka potrzeba, robiłem dodatkowe zdjęcia „od tyłu” oraz np.: bez nakrycia głowy.
Z efektów nie jestem do końca zadowolony, zdjęciom daleko do ideału, ale na obecną chwilę muszą wystarczyć. Gdy „dorobię” się lepszego sprzętu fotograficznego, wtedy być może pokuszę się o powtórzenie sesji. Boli też czas potrzebny na obróbkę w programach graficznych, niestety jest z tym sporo zabawy.

Jako ciekawostka: moje zdjęcia wykonywałem w podobnym czasie gdy Huw z Brickseta rozpoczął kompletowanie swojej niesamowitej Minifig gallery. Mamy podobne metody zabawy ze zdjęciami, choć jego bezsprzecznie wychodzą znacznie lepiej, natomiast nieskromnie mogę się pochwalić, że zdjęcia ludzików z serii Pharaoh’s Quest w galerii Huwa są mojego autorstwa.

Poniżej parę efektów sesji zdjęciowej, więcej znajdziecie w galeriach:

Categories: Opis serii | Tagi: , , , , , , | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

