Adventurers Pencil Case (Orient Expedition)

Adventurers Pencil Case czyli po naszemu szkolny piórnik. Mój egzemplarz, zaprezentowany na dwóch fotkach „z zewnątrz” w poprzedniej notce, przybył do mnie z USA, i niestety nosi wyraźne oznaki „użycia” i „zużycia”. Sam piórnik jest w stanie całkiem niezłym, nic nie jest potargane czy rozprute, nie ma też większych przetarć czy zabrudzeń. W środku znajduje się mało estetyczny podpis byłego właściciela (na zdjęciu nazwisko wymazałem – idzie aż do zagięcia), wykaligrafowany jakimś białym markerem czy korektorem. Nie mam bladego pojęcia, jak to usunąć – jak macie jakiś pomysł – chętnie skorzystam! Samo wyposażenie wygląda na kompletne: znajdziemy tu ołówki, długopis, gumki do mazania, zastrugaczkę, linijkę oraz komplet kredek. Niestety używane, co najbardziej widać oczywiście na gumkach oraz kredkach i ołówkach.
A wszystko to w motywach z Adventurers: Orient Expedition! Dla fana – duża ciekawostka, dla maniaka: łakomy kąsek. 😉

Adventurers Pencil Case 01

Adventurers Pencil Case 02

Adventurers Pencil Case 03

Adventurers Pencil Case 04

Adventurers Pencil Case 05

Categories: Adventurers | Tagi: , , , , , | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Adventurers Pencil Case (Orient Expedition)

  1. parsom

    Gratuluję zdobyczy, aż mnie korci żeby spytać, ile to kosztowało.

    A z innej beczki – projekt w tym temacie:
    https://ideas.lego.com/projects/83039
    Chociaż ja to chyba dziwny jestem, bo mnie wcześniejszy instytut badawczy nie ruszał (poza szkieletem dinozaura), a i tutaj tylko tygrys mi się podoba.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

